موارد :
1 - توصیه های پیش از شروع سفر
2 - توصیه های هنگام دریافت خودرو
3 - توصیه های زمان استفاده از خودرو
4 - توصیه های زمان استرداد خودرو
5 - قوانین کنسل کردن
6 - توصیه های پس از پایان سفر
7 - راههای ارتباطی با ما
1.توصیه های پیش از شروع سفر
گواهینامه رانندگی
خواهشمند است، اصل گواهینامه ایرانی + اصل گواهینامه بین (Additional Driver) • با توجه به قوانین موجود در اغلب کشورها، از رانندگان محترم و افراد معرفی شده بعنوان راننده اضافه المللی را بهمراه پاسپورت و ووچر ارائه شده توسط شرکت حتماً به همراه داشته باشند .
- لازم به ذکر است تمامی افراد راننده می بایست دارای گواهینامه بین المللی معتبر بوده و درصورتی که افراد، متقاضی خودروی ون باشند، این موضوع می بایست در متن گواهینامه بین المللی ذکر شده باشد، در غیر این صورت مشمول جریمه در تسویه حساب نهایی خود خواهند شد و یا خودرو به ایشان تحویل داده نخواهد شد.
- در صورتی که گواهینامه ایرانی خود را به تازگی تمدید کرده اید و اصل گواهینامه به دست شما نرسیده است (برگه رسید دریافتی از شهرک آزمایش همراه شماست ) ؛ لطفاً نسبت به اجاره خودرو اقدام نفرمایید.
- مسافرین به مقصد دوبی لطفاً توجه داشته باشند که فقط گواهینامه-های بین المللی یک ساله ایران مورد تأیید کشور دوبی می-باشد و با گواهی نامه های بین المللی 3 یا 5 ساله، به ایشان خودرو تحویل داده نخواهد شد.
- گواهی نامه های 3 یا 5 ساله در برخی ازکشورها نامعتبر می باشند جهت آگاهی بیشتر از این کشورها می توانید به سایت روبرو مراجعه فرمایید https://taci.ir/TacDetailsPage.asp
- درصورتیکه محل دریافت خودرو (ایستگاه) Pick-up کشور هلند باشد لطفاً علاوه بر گواهینامه ایرانی، حتماً ترجمه رسمی گواهینامه ایرانی خود را نیز به همراه داشته باشید.
محدودیت های سنی :
- مشتریان عزیز لطفأ توجه داشته باشید که سن مورد قبول جهت دریافت خودرو در اغلب کشورها، حداقل 21 و حداکثر 75 سال تمام می باشد این بدین معناست که به افراد کمتر و بیشتر ازاین سن، خودرو تحویل داده نخواهد شد.لذا لطفاً سن راننده و سن تمامی رانندگان اضافی ر بهنگام رزرو اعلام فرمایید.
- در محدوده سنی ما بین 18 تا 25 سال قرار داشته باشند، دریافت خودرو تحت Additional Driver • نکته بسیار مهم آنکه در اغلب کشورها، در صورتیکه راننده اصلی یا رانندگان غیر اصلی اجباری می باشد، همچنین محدودیت سنی در سنین بالا نیز در کشورهای (Age Restriction) شرایط خاص صورت خواهد پذیرفت که در این شرایط دریافت بیمهای بنام محدودیت سنی مختلف وجود داشته که شرایط خاص خود را متناسب با قوانین کشور مربوطه خواهند داشت. لذا جهت جلوگیری از برخورد با این شرایط به شرایط سنی خود و رانندگان اضافه نهایت توجه را داشته باشید تا عواقب آن برای شما آزاردهنده نباشد.
- مسافرین عزیز توجه داشته باشند که این بیمه به نوع خودرو بستگی نداشته و در تمامی انواع خودروها (از اکونومی تا لوکس) صادق می باشد و درصورت عدم توجه به این موضوع، پیامدمبالغ بیمه های اضافیو یا جرایم سنگین آن در صورت حساب نهایی برعهده شخص شما بوده و شرکت کوچکترین مسئولیتی را در قبال آن نخواهد پذیرفت.
بیمه و تجهیزات اضافی :
- بیمه خریداری شما مطابق با مفاد مندرج در برگه رزرو می باشد و شما می توانید بیمه های تکمیلی توصیه شده را نیز خریداری نمایید که به مبالغ رزرو شما اضافه خواهند شد.
- لطفاً توجه داشته باشید که بویژه در اروپا بیمه هایی از قبیل :
- Super theft waiver
- Windscreen, lights and tiers
- Insurance SPTHW
- Super Loss Damage Waiver and Theft Waiver (SLDW)
- Stand liable Excess amount
- Premium protection package
- Full coverage package including SLDW, PAI, additional driver
- Personal Accident Insurance
- Medium protection package
- Gozen Plus (For over 26 Years Old)
- Gozen (For over 26 Years Old) Super Plus Loss Damage Waiver reduces or eliminates entirely the customer responsibility for payment of the nonwaivable charge
- Full- insurance
- در امارات CDW و PAI که در برگه تحویل با Yes/No مشخص شده است.(از جمله بیمه های تکمیلی می باشند)
- لطفا توجه بفرمایید که شرایط پوشش بیمه ی هر کشوری بسته به قوانین و ضوابط بیمه ای همان کشور می باشد و ممکن است که تکمیلی ترین بیمه ها چون Premium insurance که همان Full insurance (بیمه کامل ) می باشد هر اتفاق یا خسارت را پوشش نمی دهد .
- در صورتی که راننده یا ADD کمربند نبسته باشند یا در حالت عادی نباشد و یا مواردی از این قبیل، بیمه هیچ پوششی را تقبل نخواهد کرد، همچنین این بیمه در اکثر کشورها، شیشه جلوی ماشین، چراغها، سقف و کف ماشین را نیز شامل نمی گردد و ....
- پیشنهاد ما به شما اینست که بهنگام دریافت خودرو شرایط (( TERMS AND CONDITIONS) بیمه های کشور های مربوطه را (از ایستگاه Pick up)) حتما جویا شوید تا با مشکلی روبرو نشوید.
هزینه های خارج ساعت اداری :
- لطفاً به زمانهای تحویل و استرداد خودرو توجه لازم را داشته باشید که حتماً در تایم اداری ایستگاهها باشند، (اغلب پس از ساعت 12 شب یا در روزهای تعطیلات رسمی کشور مربوطه (شنبه و یکشنبه ها) بویژه در ایستگاه های شهری) احتمال شارژ اضافه تا حدود 100 یورو در فاکتور نهایی محتمل می باشد، لذا به هنگام رزرو نمودن حتماً به این مورد توجه داشته باشید چراکه شرکت مسئولیت آن را نخواهد پذیرفت.
- ساعات اداری ایستگاه ها در برگه ی رزرو (Confirmed Reservation) موجود است.
محدودیت استفاده از خودرو
- لطفاً بهنگام رزرو نمودن به محدود یا نامحدود بودن کیلومتر خودرو خود توجه داشته باشید، چراکه در صورت عدم توجه و محدود بودن کیلومتر بسته به شرایط کشور مربوطه حدود کمی کمتر از 1 یورو بابت هر کیلومتر اضافی شارژ خواهید شد.
- درصورت ایجاد هرگونه تغییری در رزرو شما پس از دریافت خودرو (در هنگام سفر) از آنجا که سفر شما آغاز شده است، رزرو شما از طریق سیستم قابل تغییری نیست لذا تمامی قیمتها بصورت حدودی اعلام می شود و پس از دریافت فاکتور از کشور مربوطه قیمت نهایی محاسبه خواهد شد. بدیهی است که اگر قبل از شروع سفر تمامی احتمالات را در نظر گرفته و آن را اعلام بفرمایید می توان از نرخ های مناسبتری جهت بررسی محاسبات استفاده کرد .
سایر نکات:
- توجه داشته باشید، در صورت درخواست خودرو ۷ نفره برخی از این خودروها به صورت ون 7 نفره نمی باشند ، بلکه خودرویی 5 نفره ای هستند که دارای 2 صندلی اضافی در قسمت عقب خودرو (مثل سانتافه ) می باشند.
- مسافرین محترم توجه داشته باشند که رزرو کننده تعهدی نسبت به رنگ دلخواه ، مدل خودرو رزرو شده و آپشن های داخلی خودرو (از قبیل گرم کن صندلی، جنس کاور صندلی و ...) ندارد.
- در آخر و از همه مهمتر، لطفاً توجه داشته باشید که رزرو کننده تعهدی نسبت به تحویل خودرویی با مشخصات درخواستی مشتری نداشته و تنها در صورت موجود بودن، می تواند خودروی درخواستی را به شما ارائه دهد. رزرو کننده تنها می تواند مشخصات خودروی مورد نظر شما مانند تعداد چمدان، نوع سوخت خودرو را به ایستگاه Pick Up مثلاً، اگر شما خودروی دیزلی انتخاب کرده باشید (یعنب به عنوان option اضافه، دیزلی بودن را به خودرو افزوده باشید و بابت آن هزینه اضافی پرداخته باشید) و به شما خودروی غیر دیزلی تحویل داده شود،این مبلغ بهنگام تسویه حساب نهایی قابل عودت می باشد.
2.توصیه های هنگام دریافت خودرو
- کشور مبدأ موظف است خودروی انتخابی مطابق با برگه رزرو را در اختیار مسافرین قرار دهد، درصورتیکه به دلایلی موجه، خودرو مورد نظر آماده سرویس دهی نباشد، خودروی مشابه در همان گروه یا در گروه بالاتر تحویل مشتری خواهد گردید. دقت فرمایید درصورتی که خودرویی در گروه بالاتر تحویل شما گردید، حتماً تأکید کنید تا در فاکتور شما بر اساس قیمت خودروی گروه پایین تر محاسبه نمایند و این موضوع در برگه های رسیدی که تحویل شما می دهند بایستی مشهود باشد.
- اگر خودروی شما در ووچر برای مثال در کلاس (Economy: Car group) است، در برگه رسید تحویل خودرو در ایستگاه Pick Up نیز می بایست همین Car group قید شده باشد و توجه داشته باشید که گزینه Customer choice و یا هر عبارتی که نشان دهنده Up grade نمودن خودروی شما می باشد در آن لحاظ نشده باشد چرا که این گزینه به معنای انتخاب خودرو توسط مشتری بوده و مشمول هزینه جداگانه در فاکتور نهایی می باشد.
- لازم به ذکر است، در صورتی که در ایستگاه Pick up هر خودرویی را شخص شما انتخاب کنید شامل هزینه Customer Choice می باشد.
- لطفاً توجهی جدی به زمان تحویل خودروی خود داشته باشید. چراکه اگر زمان استرداد خودرو، حتی 5 دقیقه دیرتر از زمان تحویل خودرو باشد، مطابق با شرایط یوروپکار آن کشور حداقل یک روز اضافه برای شما محسوب می گردد، این موارد به هیچ وجه قابل اعتراض نمی باشد. مثال: اگر رزرو شما از ساعت ۱۵ روز شنبه الی ساعت ۱۵ روز سه شنبه برای 3 روز باشد، و شما به دلایلی قصد دریافت خودرو در ساعت ۱۴ را داشته باشید این امکان در صورت حاضر بودن و موجودی خودرو وجود دارد. ولی توجه داشته باشید که برای محاسبه 3 روزه فاکتور می بایست خودرو راس ساعت ۱۴ روز سه شنبه تحویل دهید. ( به زبان دیگر در صورت تحویل خودرو در ساعت 14:43 روز شنبه ، کنتور اجاره شما از ساعت 14:43 شروع به کار می کند. )یعنی تعداد روز از زمان واقعی تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.• گاهی از زبان مشتریان عنوان می شود که در ایستگاه به آنها گفته شده که برای ایشان روز اضافی محاسبه نمی شود، در حالی که حرف متصدی ایستگاه قابل استناد نبوده و عملاً در فاکتور نهایی محاسبات انجام می شود.
- در زمان تحویل خودرو از کیلومتر طی شده خودرو بهمراه نشانگر باک خوردو که نشان دهنده ی پر یا خالی بودن باک خودرو می باشد)، عکس واضحی داشته باشید و آن را تا زمان تسویه
حساب با رزرو کننده نزد خود نگه دارید؛ تا در صورت مواجهه با هرگونه مشکل بتوان از آنها بعنوان برگه های قابل استناد استفاده کرد، توجه داشته باشید که این مورد از موارد بسیار شایعی است که مکررا مورد اعتراض واقع می شود و تنها با وجود سند معتبر قابل پیگیری می باشد. - لطفأ دقت فرمایید به هنگام تحویل خودرو از ایستگاه، حتماً به میزان کارکرد آن توجه فرموده و از قبول خودروهایی با کارکرد بالا، تا حد امکان پرهیز فرمائید، همچنین از وجود امکانات اولیه خودرو ( مانند : جعبه کمکهای اولیه و.... ) اطمینان حاصل نمایید.
- لطفاً در هنگام تحویل خودرو از ایستگاه Pick-up کارت مسئول فنی (Card Technical Assistant) و کارت فرد تحویل دهنده خودرو یا شماره تماس ایستگاه Pick-up خود را به همراه داشته باشید تا در مواقع اضطراری با شخص مربوطه در تماس باشید.
- به هنگام تحویل خودرو دقت فرمایید که در صورتیکه در رزرو اولیه خود این نوع بیمه ها را انتخاب ننموده اید در برگه رسید خودرو نیز این بیمه ها لحاظ نشده باشند، چراکه در صورت امضا نمودن آن مدرکی جهت انتخاب و آگاهی شما از انتخاب این بیمه های اضافه بوده و متعاقباً هزینه اضافه شده آن، پس از دریافت invoice از جانب شما می-بایست پرداخت گردد.توجه بفرمایید که مبالغ بیمه اضافی بویژه بیمه Gozen plus و یا بیمه Premium که تکمیلی ترین نوع بیمه ها می-باشند که گاهاً معادل مبلغ رزرو خودرو هستند. لذا شما می بایست حتماً درهنگام تنظیم قرارداد و استرداد خودرو، با دقت موارد انتخابی را مطالعه فرمایید تا از این طریق موارد خارج از درخواست شما لحاظ نشده باشد و شما موظف به پرداخت آنها بعد از دریافت فاکتور نشوید. با توجه به اینکه امضاء شما به عنوان سندی تأیید شده از جانب شماست بنابراین ابتدا با دقت مطالعه نموده و سپس تأیید و امضاء نمایید.پس از تأیید و امضاء موظف به رداخت تمامی موارد شارژ شده در برگه تحویل می باشید.
- برگه ارائه شده به شما برای امضاء در زمان تحویل ممکن است به زبانی جز انگلیسی (اسپانیایی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و ...) باشد، در اینصورت لطفاً از ایشان درخواست نسخه انگلیسی بفرمایید و اگر نسخه انگلیسی به شما داده نشد در مورد تک تک آیتم ها سؤال بفرمائید.
- از تمامی زوایای خودرو، شیشه ها و چراغها و ... فیلم برداری کنید. همچنین عکسی که در آن هم کیلومتر خودرو و هم درجه باک خودرو مشخص باشد در زمان Pick Up و Return تهیه فرمائید.
- در صورت تحویل خودرو، از شخص تحویل گیرنده رسید سلامت و پر بودن باک خودرو دریافت فرمایید.
- اگر مدرک قابل استنادی در مورد باک، بیمه و سلامت خودرو نزد شما نباشد، هیچ گونه اعتراضی مورد قبول نبوده و شما موظف به پرداخت کلیه هزینه های اضافی موجود در فاکتور می باشید.
- بهنگام دریافت خودرو شرایط اجاره خودرو (Terms and condition) و شرایط بیمه های کشور های مربوطه را از ایستگاه Pick up حتما جویا شوید تا با مشکلی روبرو نشوید.
- حتما توجه داشته باشید، به هنگام اخذ خودرو درصورتیکه نیاز به تجهیزات مازاد بر موارد مذکور در رزرو اولیه داشته باشید (بطور مثال: نویگیشن، صندلی بچه، بیمه های تکمیلی و ...) هزینه این تجهیزات در فاکتور نهایی محاسبه و أخذ خواهد گردید، لذا توصیه می گردد درهنگام تحویل خودرو صرفاً تجهیزات مورد درخواست در رزرو تحویل گردد و همچنین حتماً توجه داشته باشید،درصورتی که شرایط رزرو شما از رزرو اولیه تغییر کند برای مثال در ایستگاه Pick-up تجهیزاتی را اضافه بفرمایید مبالغی که از طرف آن ایستگاه به شما عنوان می گردد متفاوت از مبالغ فاکتور می باشد برای شرکت قابل قبول نبوده و عیناً مبلغ x نهایی شما می باشد. لذا توجه داشته باشید که هیچ سند، نوشته و یا مهر و امضایی مبنی برآن که مبلغ عنوان شده از طرف ایستگاه مقدار لحاظ شده در فاکتور نهایی که از کشور مربوطه برای ما صادر می گردد مد نظر خواهد بود و این موارد به هیچ عنوان قابل اعتراض نمی باشد.
- توجه داشته باشید که در فصل زمستان یا اواخر پاییز ماه در برخی کشورها مخصوصا ایتالیا، بصورت اجباری برای شما تجهیزات زمستانی رزرو می شود و هزینه آن در فاکتور نهایی لحاظ خواهد گردید، در غیر اینصورت رزرو شما از کشور مربوطه Confirm نخواهد شد.
- به هنگام دریافت خودرو، در برگه تحویل خودرو، از نوع سوخت اطمینان حاصل فرمایید و یا از مسئول تحویل دهنده سوال فرمایید.
3.توصیه های زمان استفاده از خودرو
- از مشتریان عزیز خواهشمندیم ، به سوخت متناسب با خودروی دریافتی خود (گازوئیل، بنزین یا گاز) توجه داشته و به اشتباه مخزن سوخت را با سوختی جایگزین پر نفرمایید در غیر اینصورت ملزم به پرداخت خسارت می باشید.
- لازم به ذکر است در غالب کشورها، کشیدن سیگار داخل خودرو و به حین رانندگی ممنوع بوده و مشمول جرایم متفاوت می شود.
- همچنین درصورتی که خودرو از حد طبیعی کثیف تر باشد ، در مواردی هزینه ای بابت کارواش به حساب مشتریان اضافه خواهد شد.
- در صورت وقوع حادثه یا تصادف حتماً حتماً گزارش پلیس معتبر و واضح دریافت فرمایید و برای هماهنگی های بیشتر در هر کشوری که حضور داشتید با ایستگاه Pick up خود یا با شماره Emergency call موجود روی شیشه خودرو یا داخل داشبورد تماس بگیرید. رزرو کننده بدون در دست داشتن گزارش پلیس هیچگونه اقدامی جهت پیگیری فاکتور نهایی شما نخواهد کرد.
- لطفأ توجه داشته باشید که قبل از ورود به کشور جدید، از قوانین جاده ای مربوط به آن کشور مطلع گردید، چراکه قوانین و مقررات جاده ای دراغلب کشورها با یکدیگر متفاوت می باشند.
- کلیه اطلاعات جاده ای در مورد اطلاعات سرعت خودرو در خطوط مختلف اتوبان، خیابان، میدانها و کوچه ها در ابتدای مرز هر کشور موجود می باشد. همچنین دریافت برچسب لاتین روی جهت پرداخت عوارض بین جاده ای در برخی کشورها واجب بوده، این برچسب هزینه ای بسیار اندک داشته ولی از جرایم بسیار سنگین عوارض بزرگراهها در برخی کشورها (TAG) شیشه جلوگیری خواهد کرد و می توان آن را از پمپ بنزین های موجود در نزدیک مرز هر کشور یا از خود مرز تهیه نمود و غیره. لذا خواهشمند است اطلاعات مربوطه را از مرز هر کشور جویا شوید.
- لطفا توجه داشته باشید برخی از کلاس خودروها مانندFull-size و Premium اجازه ورود به کشور ایتالیا را ندارند و گاهاً دیده شده که در مرز خودرو را با خودروی کلاس پایین تر تعویض می نمایند. همچنین خودروهای از کلاس Intermediate به بالا اجازه ورود به کشورهای اروپای شرقی (مانند چک ، مجارستان ، لهستان، اوکراین، کروواسی و ...) را نداشته و خودرو را با کلاس پایین تر تعویض و یا کلا مجوز ورود به آن کشورها را به شما نخواهند داد که جهت جلوگیری از بروز این مسائل لطفا مسیر سفر خود را با ایستگاه pick-up طرح نموده تا شما را بهتر راهنمایی نمایند.
4.توصیه های زمان استرداد خودرو
- لطفاً توجهی جدی به زمان استرداد خودروی خود داشته باشید. چراکه اگر زمان استرداد خودرو ، حتی 5 دقیقه دیرتر از زمان تحویل خودرو باشد، مطابق با شرایط یوروپکار آن کشور یک روز اضافه برای شما محسوب می گردد، این موارد به هیچ وجه قابل اعتراض نمی باشد.
- در زمان استرداد خودرو از صفحه کیلومتر خودرو که میزان کیلومتر مصرفی و میزان بنزین موجود در باک وهمچنین از تمامی زوایای خودرو، شیشه ها و چراغها و ... عکس و فیلم تهیه کنید و آن را تا زمان تسویه حساب با رزرو کننده نزد خود نگه دارید؛ تا در صورت مواجهه با هرگونه مشکل بتوان از آنها بعنوان اسناد قابل استناد استفاده کرد.
- به هنگام استرداد خودرو بهتر است خودرو را با مخزن سوخت پر مسترد نمایید چراکه در غیر اینصورت علاوه بر مبلغ بنزین مبالغی بابت هزینه سوختگیری و مالیات سوختگیری در فاکتور شما لحاظ خواهد شد.
- مسافرین عزیز لازم به ذکر است، در برخی ایستگاه های داخل شهری غیر شبانه روزی، درصورت نبود شخص تحویل گیرنده خودرو، در زمانهایی خارج از ساعات اداری خودرو را در جای پارکینگ مربوط به یوروپکار پارک وسوئیچ را در صندوق کلید (key box) موجود در آن ایستگاه قرار داد.
- خواهشمند است درصورت امکان پس از استرداد خودرو، رسید سلامت خودرو و سایر موارد از قبیل تکمیل بنزین و .... با امضای تأیید شخص تحویل گیرنده أخذ شود تا قابل رسیدگی باشد.
- جهت یاد آوری اگر مدرک قابل استنادی در مورد باک، بیمه و سلامت خودرو نزد شما نباشد، هیچ گونه اعتراضی مورد قبول نبوده و شما موظف به پرداخت کلیه هزینه های اضافی موجود در فاکتور می باشید.
5.قوانین کنسل کردن
- در صورتیکه تا 24 ساعت قبل از زمان تحویل خودرو قصد کنسل کردن داشته باشید کنسلی با 10 درصد جریمه انجام میشود.
- در صورتیکه از 24 ساعت مانده به زمان تحویل گذشته باشد و شما تا لحظه تحویل خودرو قصد کنسل کردن داشته باشید؛ مشروط به تأیید ایستگاه، کنسلی با 15 درصد جریمه انجام میشود.
- در صورتیکه از زمان تحویل خودرو گذشته باشد اما شما به هر علتی از خودرو استفاده نکرده باشید(عدم پذیرش خودرو توسط شما، عدم پذیرش خودروی مشابه توسط شما، همراه نداشتن مدارک توسط شما و ...)؛ مشروط به تأیید ایستگاه، کنسلی با 20 درصد جریمه انجام میشود.
- در صورتیکه وسیله سفر عمومی شامل هواپیما، قطار، کشتی و اتوبوس لغو شود مشروط به درج لغو حرکت در سایت های معتبر که به تأیید بخش فنی رسیده باشد، کنسلی بدون جریمه انجام میشود.
6.توصیه های پس از پایان سفر
- رزرو کننده مسئولیتی در قبال پرداخت جریمه های رانندگی مشتریان نداشته و تنها جرایم ارسال شده به شرکت را به مشتریان اطلاع خواهد داد . در اغلب کشورها جرایم رانندگی مستقیم از طرف پلیس آن کشور برای خود مشتری ارسال می شود و لذا این جریمه ها مرتبط با رزرو کننده و شرکت یوروپکار یا یوروپکار کشور مربوطه نبوده و از حوزه این دو شرکت خارج می باشد. لذا پرداخت جرایم و کلیه اطلاعات مربوط به قوانین جاده ای و تخلفات مشتری برعهده مشتری می باشد و شرکت هیچ مسئولیتی از قبال تبعات پس از آن نخواهد داشت.
- لطفا توجه داشته باشید که در صورت هرگونه اعتراضی به مبالغ فاکتور نهایی خود، باوجود رعایت کلیه مطالب بالااز طرف رزرو کننده قابل پیگیری خواهد بود. لازم به ذکر است که این پیگیری پس از تسویه حساب بدهی شما خواهد بود و فقط تا سه هفته پس از اطلاع فاکتور نهایی (Invoice) قابل پیگیری می باشد (یعنی 75 روز پس از استرداد خودرو).
- سررسید تسویه حساب و استرداد مبلغ ودیعه نقدی برای تمامی کشورها 3 ماه بعد از استرداد خودرو می باشد.
- استرداد چک و اسناد ضمانتی برای کشورهای امارات و ایتالیا 4 ماه ، سوئیس 6 ماه و سایر کشورها 3 ماه پس از استرداد خودرو می باشد .
7.راههای ارتباطی با ما
شما عزیزان در ساعات اداری میتوانید از راه های زیر با ما ارتباط برقرار نمایید.
info@EuropCar.ir : ایمیل tchbot : ربات تلگرام
982188366615+
رزرو کننده سفری هیجان انگیز و بیاد ماندنی برای شما آرزومند است به امید آنکه در سفرهای آتی نیز همسفر شما باشیم.