معرفی خدمات CIP

معرفی خدمات CIP

 

یکی از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای مشتریان وفاداری که دارای رده های فرین، زرین و یا سیمین می باشند، بهره مندی از جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد.

تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای هر مشتری وفادار با توجه به آخرین رده ایشان تخصیص یافته و برای سفر رفت و یا برگشت در یک دوره چهار ماهه قابل استفاده خواهد بود. جهت اطلاع از سهمیه باقیمانده در این دوره به آدرس خدمات CIP—ثبت درخواست رزرو، مراجعه فرمایید.

 

نکات قابل توجه

 

 1- انجام رزرو قبلی و همراه داشتن کارت وفاداری و رمز مجازی جهت استفاده از خدمات CIP الزامی می باشد. لذا در صورت تمایل به استفاده از این خدمات ضرورت دارد حداقل یک هفته پیش از سفر به یکی از راه های زیر نسبت به انجام رزرو اقدام نمایید:

 

  • ثبت درخواست رزرو خدمات در سایت باشگاه از طریق مراجعه به آدرس خدمات CIP –ثبت درخواست رزرو
  • تماس با مرکز تماس باشگاه مشتریان (شماره 82890 داخلی 3)
  • تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات CIP و ارسال آن به ایمیل cip@nopaad.ir و یا ارسال فرم تکمیل شده به شماره 88210852 داخلی 2
  • ارسال عدد 1 از طریق پیامک به شماره 02182898888
  • ثبت درخواست از طریق کانال تلگرام باشگاه مشتریان وفادار پاسارگاد (در صورت تمایل به دریافت لینک عضویت در کانال مذکور با مرکز تماس باشگاه تماس حاصل فرمایید)

 

 2- خدماتی که از طریق جایگاه تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

  • انجام کلیه امور تشریفات سپردن و استرداد بار توسط متصدیان تشریفات
  • انجام تشریفات گمرکی
  • انجام کلیه تشریفات ترافیکی اعم از رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما
  • انجام امور بانکی مربوط به عوارض خروجی
  • پذیرایی از مسافر و استفاده از سلف سرویس رایگان در جایگاه
  • استفاده از خدمات اینترنت بدون سیم رایگان در محل جایگاه
  • همراهی و اسکورت از محل جایگاه تا پای پلکان هواپیما و بلعکس با برخورداری از تشریفات و گیت اختصاصی

 

 3- لازم به ذکر است در صورت استفاده از جایگاه تشریفات فقط از طریق رسید ارز مسافرتی بانک سامان قادر به دریافت ارز مسافرتی خواهید بود.

 4- حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامی می باشد.

 5- استفاده از ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا، استفاده از سوییت ها، پارکینگ و سایر خدمات قابل ارائه در سالن CIP  با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

 6- آدرس سالن CIP: فرودگاه بین المللی امام خمینی – روبروی برج مراقبت – جایگاه تشریفات اختصاصی

 7- در صورت بروز هرگونه مشکل در سالن تشریفات فرودگاه می توانید به غرفه بانک پاسارگاد مراجعه و یا با شماره 55677991 تماس حاصل فرمایید.

 8- مسافرانی که از خطوط هوایی British Airways استفاده می نمایند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.

 9- در صورت تمایل می توانید به عنوان مشایعت کننده و یا مستقبل از سهمیه تخصیص یافته استفاده نمایید.

 10- استفاده از خدمات CIP برای افراد کمتر از 2 سال رایگان می باشد و سهمیه ای کسر نخواهد شد.