استفاده از خدمات اقامتی و پذیرایی در هتل نگین پاسارگاد مشهد

 

 

معرفی استفاده از خدمات اقامتی و پذیرایی در هتل نگین پاسارگاد مشهد

 

یکی از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای اعضای محترم فرین باشگاه مشتریان وفادار بانک پاسارگاد، بهره مندی از خدمات اقامتی و پذیرایی در هتل نگین پاسارگاد مشهد مقدس  می باشد.

 

خدمات قابل ارائه توسط هتل نگین پاسارگاد مشهد:

  1. ارائه خدمات اقامتی و استفاده از مجموعه های آبی (استخر و اسپا) هتل نگین پاسارگاد.
  2. پذیرایی (در رستوران و کافی شاپ هتل نگین پاسارگاد) برای هر شخص در طول مدت اقامت.
  3. مدت استفاده از خدمات اقامتی از هم اکنون تا پایان شهریور ماه سال 1400 می باشد.
  4. رزرو اتاقها باید 7 روز قبل از اقامت مهمانان انجام پذیرد؛ همچنین می بایست در زمان رزرو اتاق ها، کل هزینه های اقامت با احتساب تخفیفات مندرج در جدول ذیل پرداخت گردد. لغو رزرو اتاق ها تا 48 ساعت پیش از تاریخ ورود مهمانان بدون تعلق جریمه امکان پذیر می باشد و در غیر این صورت جریمه ای معادل مبلغ یک شب اقامت به حساب ایشان منظور خواهد شد.

امتیازات ویژه برای اعضای محترم فرین باشگاه مشتریان وفادار:

میزان تخفیفات در نظر گرفته شده برای اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار در رده فرین به شرح جدول ذیل نسبت به نرخ های مصوب هتل قابل ارائه می باشد.

 

خدمات

اتاق

مجموعه آبی

رستوران و کافی شاپ

میزان تخفیفات قابل ارائه

50%

50%

20%

 

 

نکته: هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان و هزینه اقامت کودکان بین سنین 3 تا 8 سال، نصف هزینه اقامت نفر اضافه

(بزرگسال)می باشد. بدیهی است برای کودکان بالای 8 سال ، هزینه اقامت برابر با هزینه اقامت نفر اضافه (بزرگسال)  خواهد بود.

 

نحوه ثبت درخواست:

اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار می توانند از طریق مراجعه به سایت بانک پاسارگاد از طریق ورود به سامانه بانکداری مجازی - ورود به لینک باشگاه مشتریان وفادار- کلیک بر روی گزینه خدمات و انتخاب گزینه خدمات رزرو هتل نگین با کلیک بر روی دکمه ورود به خدمات هتل نگین وارد سامانه شوند و با رزرو اتاق درخواستی خود بر اساس فیلترهای اعلام شده، به صورت خودکار از تخفیفات جدول فوق الذکر بهره مند گردند.